Cieguksen on strategiassa on vahva laajentuminen kansainvälisille markkinoille. Liiketoiminnan hallitun skaalaamisen mahdollistamiseksi oli tarve luoda yritykselle selkeät puitteet ja prosessit laadunhallinnalle, toiminnan jatkuvalle kehittämiselle sekä systemaattiselle asiakastyytyväisyyden parantamiselle. Laatujärjestelmäksi oli valikoitunut ISO 9001, joten ensisijainen tarve oli löytää asiantuntija, jolla on kokemusta ISO 9001-laatujärjestelmän mukaisesta prosessien kehittämisestä sekä erityisesti laatuprojektin määrittelystä ja toimenpidesuunnitelman luomisesta.
Tarve esitettiin Finitecille, koska se tunnettiin Cieguksen sisällä jo ennestään liiketoiminta- ja teknologia-asiantuntijoita toimittaneena kumppanina terveysteknologia-alan yrityksille. Sanna Eilola kommentoi yhteistyötä seuraavasti: