Finitecin ja Lippupisteen yhteistyö käynnistyi syksyllä 2020. Lippupiste oli käynnistänyt asiakkaansa kanssa asiakkuudenhallintajärjestelmäprojektin. Tarpeena oli saada käyttöön CRM, joka aidosti palvelee, tukee ja virtaviivaistaa asiakkaan myynnin toimintaa.
Projektille oli määritetty kunnianhimoinen aikataulu. Aikataulupaine oli kuitenkin tunnistettu ajoissa, joten Lippupiste päätti ottaa tiimiin mukaan ulkoisia asiantuntjoita varmistamaan asetettujen laatu- ja liiketoimintakriteerien mukainen toteutus.
Lippupiste pyysi tarjouksia Dynamics-asiantuntijoista usealta eri toimittajalta ja päätyi valinnassaan Finiteciin.
Asiantuntijaksi projektiin valikoitui Mike Mustonen. Hänen Dynamics-osaaminen koettiin hyvin laajaksi ja lisäksi merkittävää apua oli myös Miken kyvystä toimia asiakasrajapinnassa autonomisesti. Kaikki mitä projektissa oli määritelty tuli valmiiksi aikataulussa ja Mike ylitti odotukset valmistelemalla omatoimisesti loppuraportin toteutuksesta.
Kokonaisuuteen sisältyy myynnin ja viestinnän työkalujen lisäksi CRM:ään liitetyt kanta-asiakasjärjestelmä sekä lipunmyyntijärjestelmä. Nämä elementit yhdessä helpottavat kannattavan myyntityön tekemistä ja mahdollistavat modernin asiakkuudenhoidon niin yritys- kuin kuluttajasegmenteissä.